تجهیزات کانکس مسکونی
ارسال این صفحه

تجهیزات کانکس مسکونی : با توجه به این موضوع که کانکس ها برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند می توان گفت که کانکس مسکونی این روزها چیزی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

در این مطلب میخواهیم در مورد امکانات و تجهیزاتی که داخل کانکس ها میتوان قرار داد توضیح دهیم.  در یک کانکس مسکونی به هر ابعاد و اندازه میتوان اتاق بندی و پارتیشن بندی داخلی، سرویس آبدارخانه و سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، دوش حمام  در نظر گرفت که تمام این موارد خود دارای تجهیزاتی هستند.

تجهیزاتی که داخل سرویس بهداشتی توالت می توان قرار داد عبارتند از : روشویی ، جا صابونی ، جای مایع دستشویی ، جا حوله ای، جای دستمال کاغذی ، جا مسواکی ، آینه ،  فن ، لوله کشی آب سرد و آب گرم و همچنین آبگرمکن برقی .

تجهیزات حمام در کانکس مسکونی  می توان قرارداد عبارتند از دوش تلفنی متحرک ، فن ، آینه ، جای شامپو و صابون ، لوله کشی آب سرد و گرم وهمچنین آبگرمکن برقی.

تجهیزات کانکس مسکونی

از جمله تجهیزاتی که برای آشپزخانه کانکس های مسکونی می توان درنظر گرفت عبارتند از لوله کشی آب سرد و گرم، سینک ظرفشویی استیل یک لگنه یا دو لگنه، کابینت استیل یا ام دی اف مربوطه، سبد آبچکان، کابینت بندی کامل مجزا، یخچال و فریزر و آبگرمکن برقی، هود یا فن برقی، اجاق رومیزی برقی، فر یا ماکروفر برقی، چای ساز و قهوه ساز.

در صورتی که کانکس اداری باشد میتواند میز کارمندی یا مدیریت، صندلی، میز کنفرانس و صندلی های مربوطه، کمد دیواری و کتابخانه، کولرگازی اسپلیت جهت سرمایش و گرمایش، بخاری و شوفاژ روغنی برقی در ان قرار داد.

در کانکس های خوابگاهی تخت خواب یک یا دو طبقه به همراه تشک و بالش و پتوی مربوطه، میز کنار تخت، مبل و صندلی راحتی، کمد و جا لباسی، تلویزیون میتوان قرار داد.

برای کانکس انباری می توان براساس درخواست و سلیقه مشتری قفسه بندی و طبقه بندی کامل اجرا نموده و به استراکچر نیز وصل نموده و برای ایمنی بیشتر میتوان تمام کانکس ها را مجهز به کپسول آتشنشانی کرد. شایان ذکر می باشد تمام تجهیزات داخل کانکس ها طبق درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.