امکانات کانکس فروشگاهی
ارسال این صفحه

امکانات کانکس فروشگاهی : گروه صنعتی شاه محمدی با تکیه بر تجربه چندین ساله خود انواع کانکس مورد نیاز مصرف مشتریان را تولید می نماید. یکی از انواع کانکس های تولیدی ، کانکس فروشگاهی می باشد. کانکس فروشگاهی یکی از کانکس های پر استفاده و با اهمیت در بین مشتریان است. استفاده از این کانکس ها بیشتر در محل های غیر دائمی است که به صورت موقت و یا بعضا دائمی استفاده می گردد.

در اسکلت بندی کانکس فروشگاهی تمامی اتصالات شاسی و اسکلت از نوع جوش ممتد بوده و برای جلوگیری از فرسایش آن اسکلت آغشته به آستری اپوکسی و در نهایت تحت پوشش رنگ آلاکیدی روغنی قرار می گیرد.

این موضوع باعث می شود اسکلت سازه در برابر رطوبت و قرار گیری در فضای شهری در طی سالیان دچار فرسودگی و یا زنگ زدگی نشود. چرا که این سازه از نوع استراکچر اکسپوز می باشد بگونه ای که اسکلت بندی آن به عنوان بخشی از نما و زیبایی سازه بکار رفته است و از بیرون برای بیننده قابل مشاهده می باشد و بگونه ای چوب های ترموی نما را قاب کرده است.

امکانات کانکس فروشگاهی:

کانکس فروشگاهی باید دارای امکانات مختلفی باشد از جمله :

  • داشتن ویترین مناسب فروشگاه
  • داشتن یخچال های مناسب فروشگاه
  • قفسه های مناسب برای وسایل فروشگاه
  • داشتن تاسیسات مناسب
  • داشتن سیستم تهویه مناسب
  • داشتن طراحی داخلی مناسب فروشگاه
  • و…

امکانات کانکس فروشگاهی

قیمت کانکس فروشگاهی

قیمت این سازه در نوع های داخل پی وی سی و داخل استیل آن متفاوت بوده و همانگونه که گفته شد دارای اختلاف قیمت بین این دو نوع می باشد و برای کسب اطلاع دقیق از قیمت آن و کسب مشاوره تخصصی بهتر است با گروه صنعتی شاه محمدی تماس حاصل فرمائید.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید