کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی
ارسال این صفحه

کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی  :  یکی از نیاز های پروژه های ساختمانی و کارگاهی کانکس سرویس بهداشتی می باشد. یکی دیگر از کاربردهای کانکس سرویس بهداشتی استفاده ی آنها در بین راه ها و جاده ها برای مسافرین می باشد.

در ساخت کانکس سرویس بهداشتی دو نکته دارای اهمیت است : یکی اینکه تعداد کابین کانکس های سرویس بهداشتی با ابعاد و تعداد چشمه های مختلف بنا به درخواست مشتری قابل ساخت و اجرا می باشد. دوم اینکه یک کانکس سرویس بهداشتی می تواند تلفیقی از توالت و حمام بوده و هر تعداد از کابین ها می تواند توالت یا حمام باشد . همچنین کیفیت کانکس های سرویس بهداشتی متفاوت می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی 

در پلان کانکس های سرویس بهداشتی می توان یک بخش به عنوان راهرو نیز اضافه نموده و روشویی ها را در آن بخش قرارداد که البته اضافه شدن راهرو باعث بزرگ تر شدن کانکس و افزایش قیمت آن نیز می گردد.

در اینجا به مختصری از مشخصات دیواره ، بدنه و کف  کانکس های سرویس بهداشتی با کیفیت ساندویچ پانل میپردازیم :

دیواره ها و سقف کانکس های سرویس بهداشتی از ساندویچ پانل پلی یورتان می باشد که نمای بیرون و داخل از شیتهای آلیاژی گالوزینک هستند که ۱۰۰% در برابر سرما ، گرما و صدا مقاوم می باشند .

کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی

سقف کانکس های سرویس بهداشتی

سقف کانکس های سرویس بهداشتی ایزوله شده و پوشیده از ایزوگام پشت فویل دار آلومینیومی مقاوم در برابر بارش های ناشی از برف ، باران و تگرگ می باشد. شاسی کانکس های سرویس بهداشتی از پروفیل ها با مقاطع چهارگوش بوده و پل ریزی از قوطی پروفیل می باشند که دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی می باشند.

کف کانکس های سرویس بهداشتی از ورق های کامپوزیت یکپارچه می باشدکه ۱۰۰% ضد آب ، ضد پوسیدگی و مقاوم در برابر ضربه و فشارهای وارده می باشند. درب ورودی اصلی از جنس ساندویچ پانل دارای عایق بندی و ایزولاسیون به صورت دو جداره شیشه خور با لاستیک مخصوص آب بندی دور درب و اجرای پنجره ها به صورت دوجداره می باشد.

کانکس های سرویس بهداشتی دارای سیستم لوله کشی کامل آب سرد و گرم با تعبیه شیرآلات مرغوب بوده و کلیه لوله کشی ها از نسل جدید لوله های چند لایی بصورت روکار اجرا می گردد.کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی

کانکس های سرویس بهداشتی با نقشه های مختلف از سرویس بهداشتی توالت و دستشویی و حمام می باشد که می توان برحسب تعداد کابین درخواستی آنها را طراحی و تولید نمود.   

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر بطور مستقیم  در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط  و اطلاع از قیمت کانتینر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید