کانکس راهداری
ارسال این صفحه

کانکس راهداری :  موارد استفاده کانکس راهداری بیشتر برای ارگانهایی مانند پلیس راه ، راهداری ، پلیس بزرگ راه و اداره راهنمایی و رانندگی  می باشد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این کانکس کنترل بر رفت آمد وسایل نقلیه ، ایست بازرسی و در بعضی مواقع برای راه سازی می باشد. از کانکس های راهداری برای امداد جاده ای در مواقع سوانح طبیعی مانند سقوط بهمن و یا تصادفات نیزاستفاده می شود.

مزایای کانکس های راهداری مانند کانکس های دیگر باعث شده است که مورد توجه خریداران قرار گیرد . این کانکس ها در شکل و ابعاد ساخت دارای انعطاف هستند، طراحی و ساخت آنها آسان و مقرون به صرفه است، در مقابل باد و باران و گرد و خاک مقاوم بوده و عایق گرما و سرما و سروصدا است.

دیگرمزایای این کانکس ها مقاومت آن در برابر پوسیدگی ناشی از اب و هوا با درصد نمک بالا در محیط های صنعتی و… ، مقاومت در مقابل تشعشع خورشید، مقاوم در برابر رطوبت محیطی، ایمن در برابر باد با سرعت 120 کیلومتر در ساعت ، طول عمر بالای 10 سال، قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان، مقاوم در مقابل زلزله، به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی و سازه های سبک ایمن بوده و آسیب جانی برای افراد در پی نخواهد داشت.

کانکس راهداری

جهت ساخت کانکس های راهداری باید در زمینه نوع و جنس سازه با متخصصین و کارشناسان مربوطه مشورت کرد تا با توجه به اقلیم و جغرافیای منطقه مورد نظر و کاربری مورد نیاز کانکس راهداری مناسب، ایمن و مقرون به صرفه، طراحی و ساخته گردد.

 

کانکس راهداری

کانکس راهداری مخصوص استفاده امداد جاده ای، شرکت های مهندسی و ساختمانی و مجریان و پیمانکاران صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، سازمان های دولتی، تجهیز کارگاه ها، جنگلبانی ها، احداث نیروگاه ها، پست های انتقال نیرو، سازمان های حمل و نقل راهداری، شهرداری ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مراکز امداد، ستاد حوادث غیر مترقبه، نجات جاده ای و پلیس راه ها، هلال احمر و اورژانس و بیمارستان صحرایی، آب و فاضلاب ها و مرزبانی و مجموعه شرکت های برق منطقه ای استان ها.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

پیام بگذارید