کانکس ویلایی
ارسال این صفحه

کانکس ویلایی : کانکس های ویلایی که به آنها ویلای پیش ساخته نیز گفته می شود ، دارای ابعاد مختلفی است و با توجه به نقشه و سلیقه های مختلف در مکان های سرد و گرمسیر استفاده میشوند و دارای سرویسهای کامل مسکونی می باشند که به صورت دو طبقه یا حتی طبقات بیشتر هم ساخته میشود.

کانکس های ویلایی به دلیل مزیت های آن طرفداران زیادی دارد . استفاده از سازه های سبک و استراکچر قوی ، زیبایی نمای خارجی ، دیواره های دکوراتیو ،کامپوزیت و طرحهای مختلف و نماهای چوبی در ساختمان های ویلائی جذابیت و طرفداران زیادی در شهرهای شمالی و توریستی داشته و مردم از این مدل کانکس ها جهت استراحتگاهها و برای اسکان خود استفاده می نمایند .

دلیل انتخاب کانکس های ویلایی برای استراحتگاه از جانب مسافران و توزیست ها این است که روی فونداسیون نصب میشود و دارای استحکام بالا بوده و ایزوله بودن و دیواره های داخلی PVC با طرحهای متنوع و پارتیشن بندی های داخلی با امکانات کامل سرویس بهداشتی و آبدارخانه با تمامی امکانات اعم از هود –گاز و کابینت های فلزی و MDF خیال استفاده کننده را آسوده ساخته است.

کانکس ویلایی

یکی دیگر و از بهترین مزیت های ویلاهای پیش ساخته مونتاژ و دمونتاژ شدن کانکس ویلایی از جایی به جایی دیگر حتی از یک شهر به یک شهر دیگر است . 

خریدار هر وقت بخواهد می تواند ساختمان ویلایی دلخواه خود را انتقال دهد، درست بر عکس ساختمانهای با مصالح سنتی که انجام این کار در آن غیر ممکن است و همیشه باید در تعویض آن ضرر کرد.

کانکس ویلایی

به خاطر سبک بودن سازه هیچ تهدیدی کمپهای ویلایی پیش ساخته را تهدید نمیکند و به وضوح در آینده ای نزدیک خواهیم دید مانند کشورهای پیشرفته این نوع کانکس ویلایی جای ساختمان سنتی را خواهد گرفت و تمام مردم قبول خواهند کرد که سرعت در ساخت ، قابلیت جابجایی سریع و ضد زلزله بودن مهمترین رویکرد به این مدلهای ساختمانی ویلایی میشود.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید