کانکس نگهبانی
ارسال این صفحه

کانکس نگهبانی : موارد استفاده از کانکس نگهبانی در معابر عمومی – خصوصی –شرکتها – ارگانهای دولتی و پروژه های عمرانی و جاهایی که احتیاج به حراست و مراقبت و کنترل ورود و خروج دارد است.

استفاده از کیوسک نگهبانی به این دلیل که در کوتاهترین زمان ساخته میشود برای پروژه های مختلف و نیمه کاره که احتیاج به سر پناه جهت حفاظت نیروی انسانی دارد به صرفه ترین راه ممکن است.

کیوسک نگهبانی و یا همان کانکس نگهبانی باید دارای استانداردهای دید نگهبان در دور تا دور کانکس باشد که در شکلهای مختلف و اضلاع چهار ضلعی ، شش ضلعی و هشت ضلعی هم ساخته میشود که بستگی به استقرار آن در محل نگهبانی دارد.

این نوع کیوسکهای نگهبانی در نماهای دکوراتیو، کامپوزیت ، سایدینگ ، پانلی ورق گالوانیزه استفاده و ساخته میشود و در تمام ادارات دولتی ، نهادها ، پروژه- های خارج از شهر ، پارکها و غیره به کار گرفته میشوند .

کانکس نگهبانی

مواقعی که چند نگهبان در یک کانکس نگهبانی باشند مسلما” ابعاد آن بزرگتر میباشد حتی از ابعاد واقعی یک کیوسک نگهبانی هم بیشتر است اگر شب نگهبانی بخواهد در شب نگهبانی بدهد و روزها استراحت کند باید محلی مناسب با سرویس دهی روزمره درکانکس اعم از سرویس بهداشتی ، آبدارخانه و لوازم جانبی در کانکس  نگهبانی تجهیز شود که به راحتی کاربر یا همان نگهبان درخارج از شهر که امکانات رفاهی کمتراست با خیالی آسوده مشغول به فعالیت کاری خود باشد.

کانکس نگهبانی

در برخی موارد استفاده از برجکهای با ارتفاع 4تا6 متری، به وسیله ساخت کیوسک نگهبانی در رأس آن و عبور از راه پله که در کنار برجک ساخته میشود، کارایی بالایی برای دید در فاصله های زیاد به وسیله پروژکتور دارد که از هدر رفتن نیروی انسانی و خطرات ناشی از آن می کاهد و این فناوری بسیار مورد قبول مسئولین و مدیران کارخانه ها و پروژه ها قرار گرفته است .

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید