ویلای پیش ساخته چیست
ارسال این صفحه

ویلای پیش ساخته چیست : یکی از نیازهای افراد برای ساختن ویلا ، ایجاد یک بنا برای اسکان می باشد. با توجه به شرایط مختلف مکانی ویلاها همواره امکان ساخت با مصالح رایج وجود ندارد. برخی از ویلاها بخاطر قرارگیری در موقعیت های کوهستانی و یا صعب العبور نیاز به سازه های از پیش ساخته می باشند. گاهی نیز عجله افراد برای ساخت سریع ویلا باعث می شود که ویلای پیش ساخته را انتخاب کنند.

ویلای پیش ساخته چیست

ویلای پیش ساخته سازه ای است که قطعات آن از قبل ساخته شده و در محل مونتاژ و نصب می گردد. ویلای های پیش ساخته همانند یک ساختمان می توانند تمام بخش ها را داشته باشند. راهرو ، اتاق خواب ، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ، بالکن و …

ویلاهای پیش ساخته در حقیقت نوعی کانکس مسکونی می باشد که دارای امکانات بیشتری بوده و یا در طاهر نمای زیباتری را نیز می تواند داشته باشد. بنابراین این سازه های پیش ساخته جزو انواع کانکس می باشد.

ویلاهای پیش ساخته بر اساس نقشه ای که از قبل تهیه می گردد. در یک ویلای پیش ساخته کیفیت مواد اولیه بکاربرده در عمر و ماندگاری ویلا تاثیر گذار می باشد. همچنین با توجه به همین کیفیت قیمت تمام شده کار نیز متفاوت خواهد بود./ویلای پیش ساخته چیست

ویلای پیش ساخته چوبی

برخی از مشتریان به دنبال کانکس ویلایی پیش ساخته چوبی می باشند. این نوع ویلاها با استفاده از قطعات چوب و در محل ساخته می شود. هر چند در این ویلاهای پیش ساخته قسمت های مربوط به سرویس بهداشتی و آشپزخانه بایستی از ملزومات ضد آب استفاده شود تا دچار فرسودگی نشود.

ویلای پیش ساخته چیست

ویلای پیش ساخته PVC

یک نوع دیگر کانکس ویلایی پیش ساخته PVC می باشد. این نوع ویلا با استفاده ای پی وی سی ساخته می شود. قطعات از قبل آماده همانند دیوارها و در و پنجرها در محل اسمبل می شود.

قیمت ویلای پیش ساخته

قیمت ویلاهای پیش ساخته می تواند متاثر از عوامل زیادی باشد. مشخصات فنی سازه پیش ساخته مهمترین عامل در قیمت گذاری محصول می باشد. به هنگام سفارش ویلای خود بر اساس تقاضای شما قیمت نهایی قابل تخمین خواهد بود. از عوامل دیگر تاثیر گذار بر قمیت شما، خاص بودن نقشه شما و پیچیدگی های آن می باشد. همچنین دسترس پذیری محل اجرا نیز در قیمت تاثیر گذار است.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

پیام بگذارید