منبع آب هوایی
ارسال این صفحه

منبع آب هوایی : مخزن آب فلزی هوایی عمدتا به صورت روباز و بسته مورد استفاده قرار می گیرند زمانی که مخزن جهت ذخیره آب آشامیدنی استفاده می کنیم بایستی که روی مخزن بسته باشد یا در اصطلاح مخازن هوایی مسقف باشد و زمانی که مخزن را جهت نگه داری آب آتش نشانی و کشاورزی و ….. مورد بهره برداری قرار می گیرد دیگر نیازی نیست که مخزن در بسته باشد .

منبع آب هوایی برای ایجاد فشار مناسب در شبکه به علت نبودن زمین طبیعی مرتفع در نقطه مورد نظر ، روی  پایه ای یکپارچه قرار می گیرند .

این نوع از مخازن از نظر نوع شکل هندسی عمدتا به  صورت مخازن استوانه ای و مخازن مکعبی و مخازن کروی و مخازن مخروطی تقسیم بندی می گردند

منبع آب هوایی

 ما برای طراحی مخازن هوایی به حجم مخزن هوایی نیاز داریم و برای تعیین حجم مفید مخازن هوایی آب تصفیه شده می توان از پارامترهای های پیشنهادی زیر استفاده کرد :

۱- حجم مورد نیاز آب مصرفی
۲- حجم مورد نیاز برای جبران نوسانات ساعتی
۳- حجم مورد نیاز برای تامین آب در مواقعی که آب ورودی به مخازن در اثر صدمات وارده به  خط لوله و از کار افتادن پمپ ها بایستی در مخزن موجود باشد .

در صورتی که میزان آسیب پذیری تاسیسات آبرسانی بالا باشد و احتمال زیاد قطع برق و نداشتن سیستم برق اضطراری در مواردی که از پمپ استفاده می شود و یا محدودیت امکانات و اجرای تعمیرات سریع خطوط و یا سایر تاسیسات آبرسانی و ….. عواملی هستند که می توانند موجبات افزایش ظرفیت مخازن آب هوایی باشند .

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

پیام بگذارید