تعمیر و بازسازی کانکس

تعمیر و بازسازی کانکس

 تعمیر و بازسازی کانکس : تعمیرو بازسازی کانکس یکی از خدماتی است که خریداران کانکس انتظار دارند در صورت خرید کانکس از آن بهره مند شوند . کانکس ممکن است بعد از سالها استفاده براثر عوامل متعدد دچار آسیب شود .

به همین دلیل برای بهبود وضعیت و جلوگیری از هزینه مجددتعمیرو بازسازی کانکس یکی از بهترین روش هاست که تمامی بخش های کانکس ، از درب و پنجره و یراق آلات تا بدنه خارجی و سقف آن قابل تعمیر بوده و هیچ جای نگرانی در این مورد وجود ندارد و کانکس شما بعد از بازسازی به همان شکل اولیه خود باز خواهد کشت.

مقدار زمان برای تعمیر و بازسازی کانکس بسته به ابعاد و میزان کاری که برای تعمیر باید انجام شود متغییر است.

 تعمیر و بازسازی کانکس

بازسازی کانکس یا ارتقاع و در بعضی مواقع تغییر کاربری کانکس از جمله خدماتی است که هر چند سال یک بار شاید هر خریدار کانکس به آن نیاز داشته باشد.بازسازی شامل موارد متعددی از جمله تعمیر و بازسازی فضای داخلی یا نمای خارجی و یا در بعضی مواقع شامل تعمیر جزئیات و متعلقات کانکس می باشد.

هزینه بازسازی کانکس نیز بسته به ابعاد و نوع مصالح و شرایط انجام این مراحل مشخص می شود و تا زمانیکه جزئیات بازسازی کانکس مشخص نشود نمی توان برآورد هزینه را انجام داد.

در برخی موارد برای باز سازی کانکس نیاز به جابجایی سازه وجود دارد بهتر است که کانکس به محل کارخانه حمل و تمام مراحل بازسازی در محل کارخانه صورت گیرد اما در برخی موارد دیگر در همان محلی که سازه قرار دارد بازسازی امکان پذیر می باشد.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر بطور مستقیم  در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط  و اطلاع از قیمت کانتینر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.