کانکس آتش نشانی

کانکس آتش نشانی

کانکس آتش نشانی :‌همانطور که می دانید کانکس ها در ابعاد , شکل و کارایی های متفاوت ساخته و تجهیز می شوند . در این مطلب می خواهیم کمی در مورد کانکس آتش نشانی , تجهیزات و امکانات آن مواردی را برای شما بیان نماییم .

کانکس آتش نشانی یکی از انواع کانکس می باشد که برای اسکان آتش نشانان مورد استفاده قرار می گیرد. کانکس آتش نشان را می توان درهر طرح و ابعادی بسته به سلیقه نیاز آتش نشانان عزیز در کارگاه کانکس سازی تولیدکرد.

می توان برای کانکس آتش نشانی نیز مانند دیگر کانکس ها امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی، آبدارخانه  قرار داد و هم می توان این کانکس را بدون امکانات تولید نمود که معمولا کانکس آتش نشانی را بدلیل حساسیت خاصی که دارد با امکانات تولید می شود.

کانکس آتش نشانی

امکانات کانکس آتش نشانی میتواند از قبیل سرویس بهداشتی، آبدارخانه و غیره بوده و از نظر کیفیت نیز باید با بهترین جنس تولید گردد.

 برای کانکس آتش نشانی می توان امکانات دیگری مانند شیلنگهای آب فشارقوی، موتور تولید برق، کپسول آتش نشانی با حجم بالا، سنسور اعلام حریق و امکانات دیگر قرارداد.

کانکس آتش نشان معمولا به صورت کانکس چرخدار و یا ثابت در کارگاه کانکس سازی تولید میگردد تا در شرایط اضطراری به راحتی بتوانند کانکس را جابجا نموده وآتش نشانان بتواننداز امکانات داخل کانکس برای خاموش کردن آتش و کمک به افراد آسیب دیده براحتی استفاده نمایند.

کانکس آتش نشانی

همچنین داخل این کانکس باید امکانات دیگری از قبیل جعبه کمکهای اولیه ,ساعت و لوازم اولیه دیگر تعبیه گردد، ضمنا عایق حرارتی این نوع کانکس  باید از نوع ضد حریق و با دانسیته بالا باشد.

قیمت کانکس آتش نشانی

قیمت کانکس آتش نشانی نیز بر اساس جنس مصرفی در ساخت ، طرح و ابعاد آن تعیین می شود. قیمت این نوع کانکس با توجه به درخواست مشتری و امکانات و تجهیزاتی که در آن به کار می رود نیز متغییر خواهد بود .

گروه صنعتی شاه محمدی سازنده انواع کانکس و سازه های پیش ساخته، برای تمام هموطنان بسته به نیاز آنها  آمادگی خود را جهت ساخت و تولید انواع کانکس با بهترین کیفیت ، اعلام می نماید.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر بطور مستقیم  در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط  و اطلاع از قیمت کانتینر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.