دانستنیهای قیمت کانکس

دانستنیهای قیمت کانکس

دانستنیهای قیمت کانکس : قیمت کانکس ها معمولا براساس اجناس مصرفی در تولید ، دقت در ساخت ، نیروی ماهر و متخصص و عوامل دیگر تعیین می شود. یکی از مهمترین گزینه های تعیین کننده قیمت یک کانکس شرکت تولید کننده آن است. بسته به میزان تجربه شرکت و کیفیت در ساخت قیمت ها متغییر می باشد.

سفارش دهندگان می توانند با توجه به مدت زمان مدنظر خود و کیفیت ، قیمت کانکس سفارشی خود را تعیین کنند.

دانستنیهای قیمت کانکس / ویژگی های کانکس خوب و با کیفیت:

 اسکلت بندی کانکس

اسکلت کانکس باید به گونه ای طراحی و ساخته شود تا در جابجایی ها و گذر زمان مقاوم بوده و آسیب نبیند.

شاسی کانکس

در کانکس های با عرض 3 متر که چهارطرف آن کلاف میشود یک شاخه تیر آهن اضافی در زیر کانکس جوش داده میشود و این عمل استحکام شاسی را قویتر مینماید.

وزن انواع کانکس

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین مقاومت و عمر کانکس وزن آن میباشد. استفاده از پروفیل های سبک و شاسی قوطی شده ورق بجای تیرآهن در موقع جابجائی کانکس باعث آسیب دیدگی کانکس و در نتیجه باز و بسته نشدن درب و پنجره ها و یا به عبارتی دیگر باعث تاب برداشتن اسکلت کانکس میشود و آب بندی کانکس از بین رفته و بهنگام بارش باران از سقف آن آب به داخل کانکس نفوذ میکند.

ورق بدنه بیرونی کانکس

درصورت استفاده از رنگ غیر کوره ای در ورق های بدنه و سقف بعد از مدت زمان کوتاهی رنگ پوسته کرده و باعث زنگ زدگی می شود . پرچ آلومینیومی در روی ورق گالوانیزه استحکام کافی ندارد و به راحتی با کوچکترین حرکت بریده می شود اما پرچ فولادی چون هم جنس ورق گالوانیزه میباشد استحکام بیشتری دارد./دانستنیهای قیمت کانکس

دانستنیهای قیمت کانکس

 عایق حرارتی و صوتی کانکس

استفاده از درب و پنجره های UPVC قابل مقایسه با در و پنجره آلومینیومی نیست، با استفاده از در و پنجره UPVC آب به داخل کانکس نفوذ نمیکند و حرارت داخل کانکس بیشتر از در و پنجره های آلمینیومی قابل کنترل میباشد.

 پوشش داخلی کانکس

دیوار پوشهای داخلی کانکس باید ضد احتراق باشد و در مفابل حشرات موذی مثل موریانه مقاوم باشد.

 تاسیسات برق داخل کانکس

هنگام استفاده از تأسیسات داخلی کانکس، مثل کولر و یخچال فریزر باید در نظرداشت کابلی استفاده شود که جوابگو باشد .

حمل و بارگیری کانکس

روی سقف کانکس ها قلاب های قوی باید نصب شود که در موقع بلندکردن ، قلاب از سقف جدا نشود.

 پوشش بدنه کانکس

استفاده از تسمه بین ورق های پوشش بدنه خارجی کانکس ضمن اینکه نمای کانکس را زیبا میسازد مقاومت ورق های بدنه را موقع حمل و جابجایی بالا می برد .

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.