کانکس تجهیزکارگاهی
ارسال این صفحه

کانکس تجهیزکارگاهی : در شروع پروژه های ساختمانی همیشه تجهیز کارگاه از اهمیت بالایی برخوردار است . معمولا برای مجهز کردن کارگاه ها از کانکس های تجهیزکارگاهی استفاده می شود که نقش بسیار مهمی را در تجهیزکارگاه دارند .

کانکس های کارگاهی باعث شکیل تر شدن و رسمی تر شدن محیط کارگاه، نظم دادن به محیط کارگاه و سریع تر پیش رفتن کار هامی شوند.
کانکس های تجهیز کارگاهی میتوانندشامل کانکس های مدیریتی،کانکس های سرویس بهداشتی و حمام ، کانکس های اداری،کانکس های اسکان کارگران و…باشند.

این کانکس ها قابل جابجایی و متحرک هستند و این امکان را برای مهندسان، مدیران،تکنسین ها و کارگران فراهم می کنندتا بتوانند در محل پروژه های عمرانی،راه سازی،نفتی و … استقرار یابند.
برای کانکس های تجهیزکارگاهی بهتر است از طرح های زیبا , دکوراسیون شیک و رنگ بندی های خاص استفاده کرد، زیرا  زیبایی در طرح،نما و دکوراسیون باعث افزایش روحیه در کارگران می شود و تاثیر زیادی در کارایی کارمندان پروژه خواهد داشت.  

کانکس تجهیزکارگاهی

با توجه به نیاز می توان تجهیزات و امکانات مختلفی را برای کانکس های تجهیز کارگاهی در نظر گرفت.از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخـتهای استـراحـت،فــایـلینگ،کـپـسـول آتش نشانی ، سـیـسـتـم گرم کننده و خنک کننده ،سیستم تهویه، انواع پارتیشن،انواع درب،کـابـیـنـت و قفسه، سرویس های بهداشتی،آبدارخانه و …

مزیت کانکس های تجهیز کارگاهی:

از مزایای کانکس های تجهیز کارگاهی می توان موارد زیر را نام برد:

    بالا بودن سرعت ساخت
    حمل و نقل آسان
    هزینه پایین در ساخت و مقرون به صرفه بودن نسبت به بنای ساختمانی موقت
    مقاوم در برابر زمین لرزه
    مناسب برای استفاده در هر اقلیم آب و هوایی
    مقاوم در برابر رطوبت و حرارت و گرما
    قابلیت جابه جایی
    نظم دادن به محیط پروژه و در نتیجه سرعت بخشیدن به کار

کانکس تجهیزکارگاهی

موارد استفاده از کانکس های تجهیز کارگاهی:

کانکس های تجهیز کارگاهی را در موارد زیر می توان مورد استفاده قرار داد:

جهت تجهیز کارگاه ها،جهت استفاده در کارخانه ها،جهت استفاده در پروژه های صنعتی،جهت تجهیز در پروژه های عمرانی و راه سازی و…

  کانکس تجهیزکارگاهی به دو حالت تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.یکی اینکه بصورت یک سازه بزرگ دارای پلان تفکیک فضایی و تشکیل شده از اتاق های اداری یا مسکونی با راهرو های ارتباطی میان اتاق ها و فضا های سرویس دهنده.

حالت بعدی بصورت تفکیک و مستقل از هم بودن کانکس ها می باشد که هرکدام یک یا دو اتاق کار مجزا بوده که فضا های سرویس دهنده مانند سرویس بهداشتی و یا آبدارخانه نیز بصورت یک سازه جدا و مستقل خواهد بود.

اگر نیاز به تجهیز کارگاه در سریع ترین زمان و کیفیت بالا با مناسب ترین قیمت کانکس را دارید برای مشاوره و سفارش با مشاورین ما  تماس بگیرید.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر بطور مستقیم  در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط  و اطلاع از قیمت کانتینر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید