انواع کانکس اداری
ارسال این صفحه

انواع کانکس اداری : همه می توانند در هر کجایی که هستند با استفاده از کانکس های اداری یک مکان اداری کامل را برای خود تهیه نمایند. در این کانکس ها مانند ساختمان های اداری می توانید به راحتی میزها و مبلمان اداری ، کمد و فایلهای اداری را جای دهید.

کانکس های اداری در شکل های متفاوت ساخته می شوند :

  • کانکس اداری سالنی
  • کانکس اداری دو اتاقه
  • کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه
  • کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی

انواع کانکس اداری / کانکس اداری سالنی

کانکس های اداری سالنی دارای یک محیط اداری سالنی بدون امکانات رفاهی مانند آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی است. در این کانکس ها امکان یک چیدمان کاملا اداری وجود دارد.

رایج ترین ابعاد کانکس اداری با طول 12 متر تولید می شود. این کانکس ها را می توان در ابعاد مختلف نیز تهیه کرد.

در کانکس اداری سالنی 12 متری، میتوان تعداد چندین میز اداری در آن جای داد. همچنین از این نوع کانکسها میشود به عنوان انبار و بایگانی راکد نیز استفاده کرد. از دیگر مزایای این کانکسها تسلط بر پرسنل اداری میباشد، چون پرسنل شما در یک جا متمرکز میباشد .

کانکس اداری دو اتاقه

کانکس اداری دو اتاقه شامل دو اتاق بزرگ است که دو واحد مجزا اداری در یک کانکس کنار هم میباشند. در این نوع از کانکس اداری، این دو اتاق با یک درب مشترک به بیرون کانکس راه پیدا می کند. همچنین هر اتاق دارای برق ،تلفن ،جای کولر،دریچه بخاری مجزا می باشد.

کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه

در کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه در کنار محیط سالن بخشی به عنوان آبدارخانه وجود دارد که دارای امکانات شستشو و آب لوله کشی و … است ./انواع کانکس اداری

انواع کانکس اداری

کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی

در این نوع از کانکس اداری نیز، آبدارخانه و سرویس بهداشتی با تمام امکانات تعبیه شده است. این نوع از کانکس ها امکانات کامل یک اداره را دارند.

کانکس اداری به عنوان کمپ اداری

بسیاری از ادارات و سازمانها برای استقرار پرسنل خود کمپ اداری تهیه می کنند که این کمپ ها به صورت دو طبقه و یا سالنها و دفاتر جدا کننده می باشد این ساختمانهای اداری دارای اتاق پرسنل ، اتاق جلسات،اتاق پذیرایی از مهمان های ویژه و نماز خانه و همچنین سالن غذاخوری و سرویس بهداشتی و آبدارخانه در ابعاد و اندازه های مختلف دارد.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید