كانكس گلفروشي
ارسال این صفحه

کانکس گلفروشی : امروزه با وجود پرورش انواع گل و گیاهان زینتی در تمام فصول سال , نوعی از کسب و کار به عنوان گل فروشی رونق یافته است.

کانکس گلفروشی باید معمولا در مکان هایی مانند جلوی بیمارستان ها و چهارراه های شلوغ و …. باشد . یک کانکس گلفروشی باید بصورت دور تا دور شیشه معمولا بهتر است بصورت گرد یا چند ضلعی ( شش و هشت ضلعی ) ساخته شوند تا نور خورشید کامل از تمام جهات به داخل کانکس بتابد تا گل های موجود خراب نشوند در صورت نیاز وبسته به گونه های مختلف گل که داخل کانکس نگهداری می شود .

معمولا شکل کانکسهای گلفروشی باید متناسب با کابری آنها باشد . کانکسهای گلفروشی با مصالح معمولی بهتر است ازجنس کامپوزیت باشد و در سطح دیواره های بیرونی آن اشکالی از گل یا گلدان طراحی و اجرا شود . البته حک کردن روی فلز گران است و به صرف نیست و بهتر است روی کانکس را نقاشی کرد یا برچسب زد در صورت استفاده از برچسب استفاده از انوع استیکرهای شبرنگ بهتر است .

علاوه بر نوع پوشش دیواره کف این نوع از کانکسها به دلیل رطوبت موجود در هوا باید جنس خاص و ضد رطوبت بوده تا هنگام شستشو دچارمشکل نشود و سالیان سال قابل استفاده باشد.

کانکس گلفروشی

کانکس گل فروشی به دلیل هزینه بسیار پایین تر ازسازه های سنتی و قابلیت استفاده فوری و همچنین جابجایی  درصورت نیاز طرفداران زیادی در سراسرکشور دارد.

دمای داخل کانکس را نیز باید تنظیم کرد بهتر است در داخل کانکسهای گلفروشی دماسنج نیز نصب شود یکی از شرایط مهم نگهداری گل دمای داخل کانکس است که باید حتما تنظیم باشد .

ابعاد کانکسهای گلفروشی معمولا نباید کمتر از 15 متر مربع باشد مگر در صورت درخواست مشتری بعلت کمبود جا و… در حالت ایده آل بهتر است کلیه کانکسهای گلفروشی در سطح شهر به سطح یکسان و یکنواخت طراحی و اجرا شوند .

کانکس گلفروشی

نورپردازی یکی از عناصر مهم در کانکس های گلفروشی است . لامپهای فلورسنت که تابشی شبیه به نور آفتاب دارند و لامپ های مهتابی به دلیل داشتن اشعه ماورائ بنفش موارد مناسبی جهت نورپردای در کانکس گلفروشی است . لامپهای مهتابی باعث تسریع در رشد گیاهان و سبز ماندن انها می شود و آن چیزی هم که در نور خورشید است و نیاز گلها به آن است قسمت اشعه ماوراء بنفش خورشید است .

حتما دیده اید که معمولا گلدانها را پشت پنجره می گذارند و گلدانهای دور از نور خورشید خراب می شوند . مقاومت کانکسهای گلفروشی هم خیلی مهم است و باید حتما بصورت دورکلاف ساخته شود . استفاده از کانکسهای با شاسی اسکی صلاح نیست .

مزیت های کانکس گلفروشی گروه صنعتی شاه محمدی

  • قابلیت جابجایی آسان
  • قابل نصب در هر مکان
  • مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت
  • سیستم سرمایشی فوق العاده برای نگهداری گل و گیاهان
  • مقاوم در برابر زلزله
  • استفاده از مصالح مرغوب در ساخت کانکس گل فروشی
  • طراحی و نمای بیرونی کانکس گل فروشی
  • مقاوم در برابر ساییدگی و پوسیدگی
  • قابل استفاده در تمام اقلیم آب و هوایی
  • و …

قیمت ، خرید و فروش کانکس گلفروشی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ، خریدو فروش کانکس و … می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید. تمام تلاش مجموعه ما جلب رضایت مشتریان است.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر بطور مستقیم  در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس  و کارهای لوکس چوب  و خرید و فروش کانتینر به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط  و اطلاع از قیمت کانتینر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

پیام بگذارید