ارسال این صفحه
کیوسک نگهبانی چیست :  معمولا در بعضی نقاط شهر در جلوی درب ساختمانها ، بیمارستانها، پارکینگ ها و… یک نیروی نگهبان وجود دارد که کنترل ورود و خروج و نظارت را برعهده دارد .برای استقرار این نگهبانان معمولا از کانکس هایی که به آنها کانکس نگهبانی گفته می شود استفاده می نمایند .گروه صنعتی شاه محمدی با داشتن تیم فنی قوی در زمینه ساخت انواع کانکس توانایی خود را در جهت طراحی و ساخت انواع کیوسک نگهبانی  اعلام میدارد.

کیوسک نگهبانی چیست

در ساخت نمای بیرونی کانکس ها می توان از نماهای مختلفی از جمله کامپوزیت، نمای سایدینگ، نمای گالوانیزه فرم دار استفاده نمود.

کانکس نگهبانی و حراست کانکسی است که جهت دیدبانی و حراست و نگهبانی بخشی مورد استفاده قرار میگیرد، بدین صورت که فردی داخل کانکس مستقر می شود و این نوع کانکس را به گونه ای طراحی میکنند که فرد نگهبان به اطراف به طور کامل تسلط داشته باشد و بتواند کل محیط را کنترل داشته باشد./کیوسک نگهبانی چیست

کانکس های نگهبانی کاربردهای متفاوتی دارند که در ذیل به توضیح برخی از آنها می پردازیم:

گاهی در ابتدای یک کوچه نیاز به این می باشد که یک کانکس نگهبانی یا کیوسک نگهبانی قرار گیرد تا ورود و خروج ساکنین آن محل را کنترل کند.
گاهی نیز همین کانکس نگهبانی در یک مجتمع مسکونی مورد نیاز می باشد که در ورودی مجتمع قرار گرفته و میتواند علاوه بر کنترل ورود و خروج، گاهی سرایدار ساختمان نیز می تواند در آن مستقر شده و در صورتی که ابعاد کانکس کمی متناسب باشد میتواند محل زندگی سرایدار ساختمان نیز در نظر گرفته شود.

کانکس نگهبانی همچنین می تواند در ورودی بیمارستان ها و دانشگاه ها به عنوان بخش حراست و نگهبانی مورد استفاده قرار گیرد.

کیوسک نگهبانی چیست

 کیوسک های نگهبانی همچنین در بسیاری مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرند.
کیوسک های دیدبانی و حراست میتوانند در زندان ها و به عنوان باجه دیدبانی در پادگان ها مورد استفاده قرار گیرند.

کانکس نگهبانی به علت اینکه معمولا در ابعاد کوچکی طراحی و ساخته می شود، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و میتوان برای آن طرحی اجرا کرد که در زیباسازی محیط اطراف نیز نقش به سزایی داشته باشد.

کانکس های نگهبانی میتوانند در ابعاد یک متری، کانکس شش متری، کانکس چهار متری نیز اجرا شوند.
در مورد نمای بیرونی این نوع کانکس میتوان هر متریالی که مد نظر مشتری باشد با در نظر گرفتن قیمت کانکس نگهبانی استفاده کرد.

کیوسک های نگهبانی داری سه ضلع پنجره خور ویک ضلع درب ورودی جهت اشراف کامل به محیط میباشد که میتوان با توجه به نیاز مشتری آن را طراحی نمود.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

 

پیام بگذارید