انواع ویلای چوبی
ارسال این صفحه

انواع ویلای چوبی : کانکس ویلای چوبی کاربری های مختلفی دارد و در فضاهای مختلفی اعم از جنگل ها , فضاهای سبز , پارک ها , پارک های جنگلی , اردوگاه ها , مراکز توریستی و تفرجگاه ها , فضاهای مسکونی و .. مورد استفاده قرار می گیرد . ویلای چوبی امروزه به خوبی توانسته است جای خانه باغ های قدیمی و سنتی را بگیرد زیرا داخل این کانکس ها مجهز به امکانات یک منزل مسکونی است .

ساخت و سازهای سنتی و ساختمان های مسکونی چهره ای زشت به جنگل ها و فضاهای سبز می دهند بنابراین با ساخت ویلای چوبی می توان چهره ای زیبا و طبیعی به جنگل و فضاهای سبز داد . همچنین کانتینر ویلایی باید به گونه ای ساخته شوند که در مقابل سیل , طوفان , زلزله , و بارندگی های شدید و .. مقاوم باشد زیرا کانکس ویلای چوبی بیشتر در مناطق شمالی کشور استفاده می شود . باید ویلای چوبی به نحوی طراحی و ساخته شود که با شرایط جوی این نوع از مناطق سازگار باشد .

انواع ویلای چوبی

داخل ویلای پیش ساخته چوبی مجهز به اتاق نشیمن , حال پذیرایی , اتاق خواب , روشویی , سرویس بهداشتی و .. است . همچنین سقف این نوع کانکس ها به صورت شیبدار می باشد تا در موقع بارندگی های شدید مقاوم باشد ./انواع ویلای چوبی

کانکس های ویلای چوبی در اندازه ها و طرح های مختلف بسته به سلیقه مشتری طراحی و ساخته می شوند . این نوع کانکس ها در یک طبقه , دو طبقه و چند طبقه ساخته می شوند . همپنین می توان در نمای داخلی ویلای چوبی از لیمینت و کناف استفاده کرد .

کانکس ویلای چوبی ثابت

بنا به تقاضا و درخواست مشتریان این نوع کانکس ها به صورت ثابت ساخته می شوند . این نوع کانکس ها به دلیل ثابت بودن در یکجا باید از مقاومت بیشتری برخوردار باشند و در ساخت آن ها باید از مواد مستحکم و درجه یک استفاده شود تا مقاومت خود را از دست ندهند .

کانکس ویلای چوبی چرخدار

کانکس ویلایی چوبی چرخدار به کانکس هایی گفته می شود که به صورت چرخدار هستند و به آسانی می توان آن ها را در صورت تغییر جا و مکان جابه جا کرد . اگر بنا به هر دلیلی خواستید جای کانکس را تغییر دهید می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید و به مکان دلخواه خود انتقال دهید .

انواع ویلای چوبی

امکانات داخلی و خارجی کانکس ویلای چوبی

  • دارای سرویس بهداشتی , توالت , حمام
  • دارای درب و پنجره ( شیشه های رفلکس )
  • کف کانکس ویلای چوبی از جنس آلومینیوم آجدار ( در صورت درخواست مشتری می توان کف آن را کاشی کاری کرد )
  • مجهز به آشپزخانه با کابینت بندی تمام چوبی و …

انواع ویلای چوبی / قیمت ویلای چوبی

قیمت ویلای چوبی بسته به نوع مواد و متریال آن دارد و همچنین بسته به ابعاد و اندازه آن قیمت این نوع کانکس ها با یکدیگر فرق می کند جهت اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس ویلای چوبی با کارشناسان فروش آربی کانکس تماس بگیرید .

ویلای پیش ساخته چوبی

ویلا های چوبی با توجه به نیاز کاربران و مصرف کنندگان در طرح ها و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند ، ولی با این حال برخی از اندازه ها و استاندارد هایی در ساخت ویلای پیش ساخته وجود دارند که به عنوان معیاری در ساخت این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند ./انواع ویلای چوبی

ویلای پیش ساخته چوبی آماده با امکانات و ویژگی های پیش فرض طراحی و ساخته شده و کاربران می توانند نیاز ها و سلایق خود را قبل از خرید در آن ها اعمال نمایند .

قیمت ویلای چوبی دست دوم

در برخی از مواقع افراد ویلای چوبی پیش ساخته خود را به فروش می رسانند .

قیمت ویلای چوبی دست دوم نسبت به مشابه نوی آن دارای قیمت پایین تری بوده و برخی از افراد به جای خرید کانکس نو ، از ویلای چوبی دست دوم استفاده می کنند.

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.

شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

پیام بگذارید